fredag den 10. august 2012

                                                                                                               Noget jeg har lyst til




Jeg har lyst til at slette alle mine indlæg. Jeg har lyst til at bade. Jeg har lyst til at være i paris. Jeg har lyst til at være omgivet af smukke menesker. Jeg har lyst til at være tyndere. Jeg har lyst til at hoppe i et par læderbusker og gå rundt uden andet. Jeg har lyst til at være en bedre blogger. Jeg har lyst til at få mere respons.

Jeg har ikke lyst til at leve sådan her. Jeg har ikke lyst til at skulle tænke på skole. Jeg har ikke lyst til at ha mørkt hår. Jeg har ikke lyst til at indse at jeg bare er en forstads pige. Jeg har ikke lyst til at være en dum kælling mere. Jeg har ikke lyst til at skrive mere.

2 kommentarer: