søndag den 1. juli 2012

Hvis ikke du er gider læse og mine tanker og følelser, så skal du nok bare lukke den her side ned nu. For sandeheden er at jeg føler mig ensom, som om at jeg er alene. Det kan måske også godt være også godt være det bare er mig, men det kan også være det ikke er og tanken skræmmer mig til døde. Dem jeg plejede og være sammen med og være trætte med, ser jeg aldrig og jeg savner dem. Jeg tør på igen måde og skrive til dem og bare fordi jeg er bange for et afslag og det har jeg altid været. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre ved det, eller tænke om det. Da jeg var lille havde jeg heller ikke mange venner, jo mine bøger, men der var det også okay. For der havde jeg aldrig oplevet og ha en god ven, det har jeg nu og tanken om at mindste det... Ja, er ulidelig! Jeg kan ikke lig og skrive det her, for så virker det mere virkeligt. Jeg ved heller ikke om jeg kan lig at ligge det ud, men jeg gør det. Så vær sød ikke og tro jeg er en kæmpe, ja hvad ved jeg er mere. Jeg stopper med at skrive nu og håber på de også savner mig.

2 kommentarer:

  1. Søde skat! Du er ikke alene - du kan ALTID ringe til mig! Kram, kærlighed og god karma <3
    /M

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhh, mulle det varmer mit lille hjerte og høre! <3

      Slet