søndag den 8. juli 2012

AD, FUCK HUN ER KLAM! SMIDER NØGENBILLEDER PÅ SIN BLOG!





Men haha, snydt. Jeg er ikke nøgen! Selvom jeg nok må indrømme, at jeg føler jeg er. For der er en ting på hvert billede, jeg har ikke make up på og jeg fucking hader det. So, please dont hate on me. Det er første gang i fem år, jeg ligger et billede ud hvor jeg ikke har noget på. Ikke fordi jeg bruger skide meget, lidt mascara, but still. Har ikke skide meget lyst til at gøre det, men fuck. Nu skal det sku være! Så det er hvad jeg føler mig nøgen af, men hvad med jer? Hvad får jer til ar føle jer nøgne?

6 kommentarer:

  1. Jeg har overhovedet ikke brugt make-up siden jeg var 16, er 20 nu! :)

    Jeg ved faktisk ikke hvad, der får mig til at føle mig nøgen. Før var det da jeg ikke havde tørklæde om halsen, men det har jeg også vænnet mig af med, mh.
    Jeg føler mig nok mest nøgen, når jeg ikke har haft neglelak på i en længere periode. He he.

    Og some Linnea Green skriver, så er du en køn pige! Også uden make-up - helt klart!
    Personligt synes jeg, at mennesker generelt er smukkest uden make-up, he he.

    Xoxo
    http://regitzemelhof.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Det kan jeg ikke andet end og respektere! PISSE FEDT (:
    Haha, det lyder spændene og jævnt anderledes!
    Mange tak! Det gør jeg endelig også selv, men det er som om der er noget beskyttene over min make up, der gør jeg ikke kan tage den af... But year, who knows! Hehe (:

    SvarSlet
  3. mere af det, du er pisse pæn uden make-up. det klæder dig
    jeg føler mig nøgen uden make-up (dog er det blevet bedre og jeg kan endda tage ud og handle uden. yeah i know, crazy shit), uden neglelak og med opsat hår pga mine flap ører.

    kan skide godt lide din blog, fordi du ikke er som andre, og så elsker jeg når bloggere deler deres tanker. er blevet follower via bloglovin

    SvarSlet
  4. Hehe, mange tak! De varmer sku at høre!
    Kæft hvor cool, ved slev hvor pisse svært det kan være, jo!

    Mange tak, det er jeg rigtig glad!

    SvarSlet