mandag den 21. maj 2012

Mit net har været nede de sidste par dage, og derfor har derfor har der ikke været meget kontakt fra min side af... (Sjovt nok, haha. Eller nej.) Så ja, her kommer det, i frygt for at lyde som en sur teenager, så gider jeg bare ikke mere. Jeg har intet overskud og det der før satte et smil på mine læber, virker som en byrde. Og ja, jeg har det bare lidt trist for tiden, og har helt ærligt ikke lyst il at snakke om det, men folk bliver ved med at presse på, hvilket gør alt andet end at hjælpe, selvom jeg godt ved de mener det bedste med det, ville jeg bare ønske de ville lade mig være i fred! Øv øv,  sidder med en smøg og en kop cappucino, og prøver at tage mig sammen til at forlade mif dejlige trykke værelse, for at gå ud og mærke hvordan D-vitaminen trænger ind i mig. Håber i har det godt derude. 

4 kommentarer:

  1. Tak for kigget!
    Vil du kigge min blog? :)

    http://ninnak.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe, det var så lidt! Jo det vil jeg da! :-)

      Slet
  2. Har lige fundet din blog, og jeg er solgt, selvom du er endnu en med sort/hvid billeder og sort tøj, så skinner din personlighed tydeligt igennem, og jeg kan godt li den måde du skriver på!:)
    håber du fortsætter med at blogge:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej nu har jeg ikke været på længe og er ved at smile mig selv til døde! Åhh det er så sødt og gør mig meget glad! Ja det gør jeg men ny navn og så vidre!

      Slet